Tuesday 26 February 2013

Testimoni Puan Aishah


Pengalaman Puan Aishah Rahim consume Shaklee memberi inspirasi kepada diri saya sendiri untuk menurunkan berat badan. Semoga dengan apa yang saya sharing hari ni dapat juga memberi semangat kepada gojes-gojes di luar sana untuk berusaha mendapatkan bentuk badan idaman 

9 kg Turun Berat Badan Dalam Masa 2 Bulan

Lagi cerita kejayaan ibu muda yang berjaya menurunkan berat badan sebanyak 9kg dalam masa 2 bulan... sangat hebat, fantastic, boombastic..kagum dengan semangat beliau..sebab saya tahu, kat luar sana ramai yang tidak mampu untuk bersabar demi mendapatkan hasil terbaik...semua benda nak cepat dan drastik.. akhirnya diri sendiri yang merana.... 

biar lambat, asalkan tidak langsung menjejaskan kesihatan kita... sayangi diri sendiri, anugerah Allah s.w.t..jaga sebaik mungkin amanah dariNya....
dan satu lagi yang buat sy sangat2 insaf bilamana Puan Aishah Rahim ingin menurunkan berat badan supaya beliau lebih mudah beribadah dan menjadi muslimah yang lebih baik....tahniah kepada beliau kerana berjaya dengan azam yang kuat dan usaha tanpa kenal erti putus asa...
beliau mula consume Shaklee untuk tujuan berpantang dan penyusuan bayi......dan pada awal Januari 2013, beliau consume LECITHIN + ALFALFA + ESP + HERB-LAX...
azam tahun baru agaknya kann..>__<

apakata Puan Aishah Rahim....



Pertama kali saya join Shaklee, saya plan hanya untuk fokus pada set berpantang + menyusukan sahaja. Saya TAK yakin yang saya boleh jual produk lain macam set kulit ke, set kurus ke. Sebab saya tak cantik. Saya gemuk. Hehehe. Negatifnya saya dulu-dulu kan? :)

Sehinggalah awal tahun haritu, saya pasang azam baru. Saya nak buat transformasi ke atas diri sendiri. Selain daripada nak jadi muslimah yang lebih baik, saya nak kuruskan badan walau sedikit. Orang kata, nak kurus kena ada niat yang betul. Jadi niat saya adalah untuk meringankan badan untuk beribadah. Takdelah badan berat dan malas-malas lagi.

Alhamdulillah, lebih kurang 2 bulan pengambilan LECITHIN + ALFALFA + ESP + HERB-LAX, inilah hasilnya. 

Kepada anda yang mahu kurus secara SIHAT dan masih boleh makan makanan kegemaran (secara berpada-pada HEHEHE), bolehlah hubungi distributor anda. :)

P/S : Baju hijau tu, baju zaman anak dara. HEHEHE.


0 comments:

Post a Comment