Monday 17 February 2014

Alfalfa Sebagai Penggalak Susu Badan


"HANG TAK DAK SUSU....HANG TAK DAK SUSU...PI BELI SUSU TIN.ANAK HANG LAPAQ TU"
Kalau itu ayat yang diulang setiap hari, memang TAK DAK SUSU la jadinya. Kata-kata tu kan doa..Tambah-tambah keluar dari mulut ibu sendiri. Memang stress dengar ayat-ayat negatif, lagi-lagi tengah berpantang. Silap hari bulan boleh meroyan. Nasib baik lah kawan saya ni penyabar orangnya. Tapi diikutkan kehendak ibunya, beli jugak susu formula. 

Hujung bulan lepas kawan ni pm saya, ceritakan masalah dia. Saya suggest yang paling budget iaitu Alfalfa. Bulan lepas kan promo Alfalfa, jadi bertambah-tambah murah la kan. Tak sia-sia kwan saya grab promo tu..Syukur sangat usaha dia berhasil.Sekarang susu dah meriah.Alhamdulillah..

Kawan-kawan di luar sana yang ada masalah sama, boleh cuba Alfalfa Complex Shaklee ni. Hubungi saya untuk dapatkannya dengan harga yang istimewa & konsultansi percuma.

0 comments:

Post a Comment